Stowarzyszenie W.A.R.K.A to organizacja z ponad 20 letnim stażem, działająca na terenie Warki i powiatu grójeckiego. Misją organizacji jest pobudzanie aktywności i dumy mieszkańców z miejsca zamieszkania.
Jeśli ważne są dla Ciebie powyższe cele – dołącz do naszego Zespołu.
Kluczowe obowiązki:
Do zadań Koordynatora ds. administracji Stowarzyszenia W.A.R.K.A należy w szczególności:
- Zarządzanie procesami administracyjnymi, w tym nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura oraz zapewnienie efektywnego obiegu dokumentów;
- Obsługa administracyjna spotkań Stowarzyszenia W.A.R.K.A;
- Obsługa emailroom;
- Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi;
- Prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentów finansowych;
- Opracowanie, aktualizowanie, redagowanie dokumentów oraz procedur;
- Rozliczanie projektów zgodnie z budżetem;
- Przygotowanie raportów i zestawień;
- Zapewnienie płynnej komunikacji w zespole;
- Zarządzanie podległym zespołem;
- Kreowanie wizerunku Stowarzyszenia W.A.R.K.A;
- Ścisła współpraca z Zarządem i koordynatorami projektów;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi;
- Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy;
- Znajomość programów Microsoft Office i innych narzędzi biurowych;
- Umiejętności interpersonalne;
- Zdolność do podejmowania strategicznych decyzji i działań;
- Zdolność do pracy pod presją i w warunkach dynamicznych;
- Prawo jazdy kat.B;
- Doświadczenie w pracy przy projektach społecznych (mile widziane);
- Otwartość na rozwój i chęć uczenia się.
Rodzaj umowy:
- Umowa o pracę – w pełnym wymiarze;
Zgłoszenia aplikacyjne i list motywacyjny z dopiskiem Rekrutacja prosimy przesyłać pocztą elektroniczną do dnia 20.04.2025 na adres:
warka@stowarzyszeniewarka.pl
