Koordynator ds. administracji

Stowarzyszenie W.A.R.K.A to organizacja z ponad 20 letnim stażem, działająca na terenie Warki i powiatu grójeckiego. Misją organizacji jest pobudzanie aktywności i dumy mieszkańców z miejsca zamieszkania.  

Jeśli ważne są dla Ciebie powyższe cele – dołącz do naszego Zespołu.  

  

Kluczowe obowiązki:  

Do zadań Koordynatora ds. administracji Stowarzyszenia W.A.R.K.A należy w szczególności:  

  • Zarządzanie procesami administracyjnymi, w tym nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura oraz zapewnienie efektywnego obiegu dokumentów;   
  • Obsługa administracyjna spotkań Stowarzyszenia W.A.R.K.A;  
  • Obsługa emailroom;  
  • Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi;  
  • Prowadzenie i ewidencjonowanie dokumentów finansowych;  
  • Opracowanie, aktualizowanie, redagowanie dokumentów oraz procedur;  
  • Rozliczanie projektów zgodnie z budżetem;   
  • Przygotowanie raportów i zestawień;  
  • Zapewnienie płynnej komunikacji w zespole;  
  • Zarządzanie podległym zespołem;  
  • Kreowanie wizerunku Stowarzyszenia W.A.R.K.A;  
  • Ścisła współpraca z Zarządem i koordynatorami projektów;  

  

Wymagania:  

  • Wykształcenie wyższe;  
  • Doświadczenie w pracy z dokumentami finansowymi;  
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy;  
  • Znajomość programów Microsoft Office i innych narzędzi biurowych;  
  • Umiejętności interpersonalne;  
  • Zdolność do podejmowania strategicznych decyzji i działań;  
  • Zdolność do pracy pod presją i w warunkach dynamicznych;  
  • Prawo jazdy kat.B;  
  • Doświadczenie w pracy przy projektach społecznych (mile widziane);  
  • Otwartość na rozwój i chęć uczenia się.  

  

 Rodzaj umowy:  

  • Umowa o pracę – w pełnym wymiarze;  

  

Zgłoszenia aplikacyjne i list motywacyjny z dopiskiem Rekrutacja prosimy przesyłać pocztą elektroniczną do dnia 20.04.2025 na adres:   

warka@stowarzyszeniewarka.pl   

  

Przejdź do treści